loading...
خانه ای اینترنتی برای شما
محمد حسین ابراهیمی بازدید : 5 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

 

2013 Chevrolet Camaro ZL1 Convertib

تاریخ:سه شنبه 9 آبان 1391-02:57 ب.ظ

 

نسل اول کامارو سال 1966 ساخته شد که از همان ابتدا لقب رقیب اصلی موستانگ را بر خود نهاد . کمپانی امرکایی شورلت که مابین امریکایی ها Chevy هم نامبرده میشود طی سال های متعددی کامارو را به دست تیغ جراحی متخصصین خود سپرد و در پنج نسل متوالی کامارو را دگرگون نمود.در نسل پنجم کامارو به گونه کوپه سقف فلزی تولید شدو به علت استقبال بسیار مردم در سال 2011 نمونه کانورتیبل باپوشش کابرویلت به بازار عرضه شد تادرمیان جوانان به دلربایی بپردازد تیم های معتبر زیادی در جهان تست های متعددی برای کامارو کروک در نظر گرفته و انجام دادندکه جدا از مسائل فنی از نظر ظاهری اکثرا این شعاررا دارند که کاماروکروک جذاب ترین خودرو سال برای جوانان مخصوصا دختران دنیاست.

کامارو ZL1 که همین امسال تولیدش آغاز شد بسیار عضلانی و زیباتر از دیگر کاماروهای تولیدی کمپانی شورلت است . البته اکنون ما شاهد تعداد کمی از کامارو با پلاک گذرموقت در جاده های کشور هستیم .

به محض اینکه شما پای خود را بر روی پدال گاز کامارو ZL1 فشار دهید موتور 8 سیلندر 6160 سی سی آن همان شتاب مورد علاقه شما را برایتان فراهم میکند طوری که در مدت 3.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد .

 

2013 Mercedes-Benz CLS 500 Shooting Braka

تاریخ:یکشنبه 7 آبان 1391-11:30 ق.ظ

 

مرسدس بنز CLS بدون شک یکی از زیباترین خودروهای دنیا و یکی از پر طرفدار ترین خودروهای دنیا است که ما هم به محض معرفی نسل جدید CLS که سال گذشته معرفی شد عکسها و اطلاعات فنی آن را در اختیار شما قرار دادیم . اما اکنون ما شاهد معرف نسل جدیدی از CLS از سو کمپانی مرسدس بنز هستیم که CLS Shooting Brake ( سی ال اس شوتینگ بریک ) نام گرفته است در میتوان گفت که این مدل CLS یک CLS هاچ بک است که تنها تفاوتش با بقیه CLS ها در طراحی عقب آن است .

برخی از امکانات : سنسور باران و کارکرد هوشمند برف پاک کن / سنسور پارک / سقف جیر / کمک فنرهای ایروماتیکی / با قابلیت تنظیم ارتفاع / کروز کنترول / سیستم کمکی پارک / روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ های جلو / قابلیت چرخش چراغها سر پیچ / آینه , فرمان و صندلی حافظه دار / گرمکن و سرد کن صندلی های جلو و عقب با قابلیت تنظیم گودی کمر / رادیو CD و DVD با 8 بلندگو / سیستم تلفن همراه و Ipod / نمایشگر 6 اینچی TFT و سیستم ناوبری  / سیستم بلوتوس و ...

موتور : 8 سیلندر 5461 سی سی 518 اسب بخار 5500 دور دقیفه

شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه , حداکثر سرعت : 300 کیلومتر در ساعت


Gemballa Releases GT AERO 2 Styling Package for Porsche Cayenne

تاریخ:یکشنبه 7 آبان 1391-11:00 ق.ظ
 
پورشه کاین که نسل جدیدش در سال 2010 معرفی شد و هواداران بسیار زیادی را جذب خودش کرد . کاین که نتها مدل شاسی بلند پورشه است پر فروش ترین مدل پورشه هم هست که یک خودروی خانوادگی است اما کلیه  مشخصات اسپرت بودن در وجودش موج میزند . کاین جدید بسیار زیبا تر و خشن تر و پر امکانات تر از نسل قبلیش شده .

قضای داخلی کاملا حس و حال اسپرتی دارد از صندلی های صفت و فراگیر آن بگیرید که جا را برای 5 نفر سخت کرده تا طراحی داشبورد و دستگیرههای قطور !!! حرفی در مورد کیفیت ادوات داخلی نمیتوان زد پون این یک پورشه است و چیزی کم نمیگذارد .

ضعیف ترین موتوری که برای کاین جدید انتخاب شده است یک موتور 6 سیلندر 300 اسبی ایت که کاملا برای داخل و خارج از شهر مناسب است . اما مدل 8 سیلندر آن فرای تصور است و یارای رقابت با سدان و خودرو های اسپرت را دارد .


 

2013 Lexus LX 570

تاریخ:یکشنبه 7 آبان 1391-10:36 ق.ظ

 

تازگیها با وجود وضع بد بازار ما شاهد ورود خودروهای جدید و بسیار لوکسی به کشورمان هستیم یکی از این خودروهای جدید تازه وارد لکسوس LX 570 میباشد .

LX 570 که ظاهر و ابعادش بسیار شبیه به لندکروز است و حتی بسیاری آن را لکسوس لندکروز میخوانند همان جاداری و سختی و راحتی لندکروز را اما در قالب آپشنهای بیشتر دارد که همین موضوع توجه بسیاری را به این خودروی گران قیمت جلب کرده است .

قیمت این خودرو در حال حاضر در نمایشگاههای تهران 570 ملیون تومان است  !!!!!!

این خودرو از یک موتور 8 سیلندر 5660 سی سی که توان تولید 380 اسب بخار را دارد بهره میبرد که گشتاور آن 5600 دور در دقیقه است .

برخی از امکانات : Head up Display , رادار فوق هوشمند , سیستم پارک اتوماتیک , سیستم هشدار خواب آلودگی راننده , سیستم صوتی فوق حرفه ای با 19 بلندگو , سیستم وکیوم دربها , صندوق برقی , حافظه صندلی ها , سقف جیر و ... .



2013 Maserati GranTurismo Sport

تاریخ:چهارشنبه 22 شهریور 1391-12:12 ق.ظ

 

بالاخره پلاک ایرانی برای مازراتی ؟؟؟؟؟!!!!!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان , تعداد محدودی از خودروهای مازراتی مجوز ورود به کشور را گرفتند و پس از گذشت حدود یک سال زیر آفتاب داغ گمرک ایران به بازار کشور راه یافتند .

یکی از مازراتی های تازه وارد گرن توریسمو است که این خودرو یک سوپر اسپرت با استیلی خاص و ابهتی مثال نزدنی است . نکته جالب در مورد این خودرو نداشتن سپر جلو است به یک یصادف کوچک خسارت زیادی به بار خواهد آورد .
قیمت این خودرو در بازار داخلی بین 600 تا 700 ملیون تومان است .

موتور 8 سیلندر 4224 سی سی . 405 اسب بخار شتاب صفر تا صد : 5.2 نانیه



) 

2013 Porsche 911 Club Coupe

تاریخ:سه شنبه 21 شهریور 1391-11:44 ب.ظ
 
همزمان با ورود مدل جدید افسانه پورشه یعنی پورشه 911 به بازار جهانی شرکت معین موتور ( نمایندگی پورشه در ایران ) دست به کار شد و اقدام به وذود تعدادی از این خودروی افسانه ای به کشورمان کرد و من هم گفتم عکس و توضیحات مربوط به این خودروی افسانه ای رو در اختیارتون قرار بدم .

911 جدید تفاوت فاحشی با نسل قبلی خود کرده است شاید در نگاه اول نتوانید این تفاوتها را برشمارید , اولین تغییر مهم این محصول افزایش فاصله 100 میلیمتری محورهای جلو و عقب آن  است , همچنین تغییر اساسی در موتور این خودرو است که موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر خطی آن به موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر خطی با پاشش مستقیم سوخت تبدیل شده است و توان 400 اسب بخار یعنی 100 اسب بخار بیشتر از نسل قبلی را تولید میکند که این موتور با گیربکس فوق پیشرفته PDK ترکیب بی نظیری را بوجود آورده است که در مدت 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست میابد .

باید به پورشه 911 Carrera S به عنوان سریع ترین خودروی وارد شده به کشور خوش آمد بگوییم .


2010 Aston Martin Rapide

ناولین محصول 4 در کمپانی استون مارتین است که در اوایل سال 2010 معرفی شد . استون مارتین تصمیم دارد سالانه 2000 دستگاه از این فست بک مجلل تولید کند تا رقیب سرسختی برای بنز CLS , مازراتی کواتراپورت و پورشه پانامرا دیگر سدان های اسپرت باشد . Rapide بر پایه استون مارتین DB9 ساخته شده است . در طراحی بدنه آن استون مارتین سبک طراحی کلاسیک خود را حفظ کرده است و ظاهر خودرو رو به صورت دیگر محصولاتش در آورده است . بدون شک استون مارتین اصالتا یک برند اسپرت محسوب میشود ولی زمانی که داخل راپید بنشینید , لوکس و خانوادگی بودن آن را کاملا احساس میکنید. مدیرعامل این کمپانی دکتر اولریچ بز , این خودرو جامع ترین محصول استون مارتین است که میتواند الگوی مناسبی برای خودروهای لوکس و اسپرتی باشد که هم لذت رانندگی برای راننده و آرامش و ایمنی برای سرنشینان ایجاد کند .

برخی از امکانات : نور پردازی فوق العاده فضای داخلی , دو صفحه نمایش سفارشی پشت صندلی های جلو سرگرمی سرنشینان عقب را فراهم میکند , بلند گوهای بنگ انذ الوفسن , کنسول ردیف عقب , صندلی های زیبا و مدرن و...

موتور : 12 سیلندر 5935 سی سی , قدرت 470 اسب بخار , گیربکس 6 دنده تاچ ترونیک , حداکثر سرعت 297 کیلومتر در ساعت , مصرف سوخت 15 لیتر در 100 کیلومتر  . شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه



2012 Mercedes-Benz CLS63 AMG

تاریخ:چهارشنبه 5 بهمن 1390-07:22 ب.ظ

 

چندی پیش مرسدس بنز CLS 2012 را وارد بازار جهانی اتومبیل کرد و نسل جدید CLS وارد خط تولید مرسدس بنز شد اما اکنون گذر این کوپه 4 در دوست داشتنی به کارگاه AMG افتاده و خودرویی بسیار جنگنده , سریع و با طراحی خیره کننده خلق شده است .

CLS 63 AMG هم از همان موتور S63 AMG و CL63 AMG که به عنوان M 157 شناخته میشود بهره میبرد صدای زیبای اگزوز این خودرو هر کسی رو محو خودش میکنه موتور قوی این خودرو بسیار پر صر و صدا و بی حیا است !!!

برخی از امکانات : سنسور باران و کارکرد هوشمند برف پاک کن / سنسور پارک / سقف جیر / کمک فنرهای ایروماتیکی / با قابلیت تنظیم ارتفاع / کروز کنترول / سیستم کمکی پارک / روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ های جلو / قابلیت چرخش چراغها سر پیچ / آینه , فرمان و صندلی حافظه دار / گرمکن و سرد کن صندلی های جلو و عقب با قابلیت تنظیم گودی کمر / رادیو CD و DVD با 8 بلندگو / سیستم تلفن همراه و Ipod / نمایشگر 6 اینچی TFT و سیستم ناوبری  / سیستم بلوتوس و ...

موتور : 8 سیلندر 5461 سی سی 518 اسب بخار 5500 دور دقیفه

شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه , حداکثر سرعت : 300 کیلومتر در ساعت



) 

2013 Bentley Continental GT V8

تاریخ:یکشنبه 2 بهمن 1390-09:19 ب.ظ
 
کانتیننتال اصلی ترین محصول بنتلی محصوب میگردید که از سال 1952 تا کنون در مدل های مختلف در حال تولید است . این خودروی اسپرت و سنگین در دو مدل دو در و چهار در تولید میگردد اما اکنون با نسل جدیدی از این خودرو مواجهیم که ظاهر آن به طور کلی عوض شده است .

هنگامی که دکمه استارت را فشار میدهید موتور 12 سیلندر آن روشن میشود و هوا به شدت توسط دو توربو شارجر وارد محفظه 6 لیتری احتراق میشود و پس از احتراق میل لنگ را با قدرت 621 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر به حرکت در می آورد . صفر تا صد این خودرو به مدت 3.9 ثانیه به طول می انجامد یعنی به راحتی میتوانید پدال گاز را لمس کنید و خودرو را در فاصله دوری از ترافیک پشت چراغ بیابید و در عرض 8.9 ثانیه سرعت آن به مرز 160 کیلومتر در ساعت برسد و تا حداکثر سرعت 329 کیلومتر در ساعت میرود و همچنید این خودذو از نظر هندلینگ و تعادل هم بسیار عالی و خوب است . کانتیننتال مذکور هم بسیار سریع و با هنلینگ عالی است و پس از طی چند پیچ لاستیکهای عقب آن به سرعت از بین میروند .



) 

Lorinser S70 Kit for the Mercedes S-Class

تاریخ:یکشنبه 1 مرداد 1391-02:10 ب.ظ

 

مرسدس بنز  اس 500 یکی از بزرگترین و لوکس ترین مدلهای تولیدی کمپانی مرسدس بنز است که در کلاس چهار در صندوق دار (Luxury Sedan) جای دارد . از رقبای آن می توان به ب ام و سری 7   و لکسوس  ال اس  اشاره کرد . از موتوری 8 سیلندر (V) شکل به حجم 5.5 لیتر بهره می برد که این پیشرانه توانایی تولید 388 اسب بخار قدرت را دارد . مدل مذكور مجهز به کیت کامل بدنه لورینسر می باشد.  اوج جذابیت این کیت از بنز اس کلاس بدنه دو رنگ آن میباشد که زیبایی خاصی به این آلمانی مغرور بخشیده .

نوع موتور    12 سیلندر
حجم موتور    6 (لیتر)
حداكثر قدرت    794 اسب بخار در 6000دور در دقیقه
حداكثر گشتاور    530 نیوتن متردر2800- 4800 دوردردقیقه
سوپاپ    4 عدد در هر سیلندر
قطر سیلندر x کورس پیستون    90.5×98 (میلی متر)
نسبت تراكم    10.7
گیربكس    7 دنده اتوماتیك
حداکثر سرعت 330 کیلومتر در ساعت

لوکس سواری با چاشنی لورینسر




audiR8

عکسهای دیدنی از Audi R8 این خودرو یکی از بهترین سوپر اسپرت های دنیا میباشد که با سرعت 350 کیلومتری خودش نظر افراد زیادی رو به خودش جلب کرده این خودرو از یک موتور 5200 سی سی 8 سیلندر بهره میبرد.

آلمانیا ماشین تولید میکنن ما هم تولید میکنیم - البته سمند و پراید



منبع:بدون شرح
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 1,215